Művészeti iskola
zongora órák |
||
Barabás Iván:Naszreddin hodzsa
története |
Kaplonyi Dorina Naszreddin hodzsa története |
Szakács Tamara Naszreddin hodzsa története |
Tatár
Máté Naszreddin hodzsa története |
Török Marcell Naszreddin hodzsa története |
A kis gyufaárus lány |
Iskola bemutatása 1. |
Iskola bemutatása 2. |
Rendhagyó búcsúzás 2020. |
Comenius projekt keretében készült . A magyar változat megnyitható innen.
A Safer Internet program keretében meghirdetett országos
videóversenyen első helyezést elért filmünk.
Az Európai Bizottság által meghirdetett hamisítás ellenes videóverseny
győztes filmje, melynek díjait a diákokkal együtt Brüsszelben vehettük
át. Angol nyelvű
verzió megnyitható innen.
A Lengyelországban meghirdetett Iskola a borostyánúton címmel
meghirdetett nemzetközi versenyen különdíjjal jutalmazott projektünk
filmje.
Debrecen város ifjúsági önkormányzata által meghirdetett videóversenyen
első helyezést értünk el ezzel a videóval, az UNESCO által
meghirdetett videóversenyen közönségvetítésre került kedvenc filmként
Bécsben, az ENSZ videóversenyén pedig oklevelet kaptunk
érte. Angol nyelvú verzió elérhető innen.
A TIGÁZ által meghirdetett országos videóversenyen első helyezést
elért filmünk.
2011-ben a művészeti iskola Pipacsok csoportja részt vett a
gyermeknapi rendezvények keretében egy nemzetközi fesztiválon.
Comenius projekt kertében készült a filmünk. A célja az volt, hogy a
gyerekekhez közelálló módon mutassuk be azokat a veszélyeket, amelyek
fenyegethetik őket. .
Comenius projekt keretében készült filmünk a magyar nyelvről és a közös
szavakról Rekordszámú nézője van a filmnek.
A múvészeti iskola csoportjának tavaszi üdvözlete a Comenius
partnereknek. 2014-ben.
2013.ban 7 ország diákjait és tanárait láttuk vendégül 5
napig. Bemutatták a Csipkerózsika modern változatát,
ismerkedtek az iskolánkkal, városunkkal. Felidéztünk a
projektmunka során szerzett korábbi élményeket.
Okos Iskola Kupa országos döntőjére készült videó. A versenyen 5.
helyezést értünk el.
További videók megtekinthetők itt.
.